Satu Mare , Str. Cardinal Iuliu Hossu nr. 57
Tel./fax : 0361401010, 0361401019
Mail : office@gynoprax.ro
GYNOPRAX
CLINICĂ PRIVATĂ DE OBSTETRICĂ-GINECOLOGIE
GYNOPRAX
GALERIE FOTO

Chestionarul Pacientului

Stimată/Stimat pacient,

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în spital şi a creşterii calităţii acestora, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos şi de a depune acest chestionar în „cutia poştală a pacientului”, care se află pe palierul secţiei. Dacă nu doriţi să-l completaţi vă rugăm să-l introduceţi în aceeaşi cutie, notând data.

Pentru situaţiile pacienţilor copii chestionarele vor fi completate de aparţinători(părinţi, tutore, autoritate tutelară). 

Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs.

Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim şi confidenţial. Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!

Calitatea d-voastră             □ pacient     □ aparţinător

 

1. Sex            □ bărbat   □ femeie

2. Vârsta dvs. ...... ani

3. În ce secţie aţi fost internat.......................................

4. La internare, aţi fost însoţit pe secţie de:

a) personal sanitar 

b) aparţinători (membri de familie, prieteni,vecini)

c) aţi mers singur

5. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii:

5.1 cazare                                       a) nesatisfăcător b) bine  c) foarte bine

5.2 curăţenie                                   a) nesatisfăcător  b) bine c) foarte bine

5.3 alimentaţie                                a) nesatisfăcător  b) bine c) foarte bine

5.4 atitudinea personalului de la Camera de Gardă

                                                        □ a) nesatisfăcător b) bine  c) foarte bine

5.5 timpul acordat de medicul de salon pentru consultaţia dumneavoastră.

                                                        □ a) nesatisfăcător b) bine c) foarte bine

5.6 calitatea îngrijirilor medicale acordate de :

5.6.1 medicul de salon             a)nesatisfăcător b) bine c) foarte bine

5.6.2 asistentele medicale        a) nesatisfăcător b) bine c) foarte bine

5.6.3 infirmiere                        a)nesatisfăcător b) bine c) foarte bine

5.7 apreciaţi amabilitatea si disponibilitatea  personalului medical :

5.7.1 medicul de salon              a)nesatisfăcător b) bine c) foarte bine

5.7.2 asistentele medicale         a) nesatisfăcător b) bine c) foarte bine

5.7.3 infirmiere                        a)nesatisfăcător b) bine c) foarte bine

6. La explorările de pe alte secţii(ecografie)/altă unitate sanitară aţi fost însoţit de :

a) personal sanitar b) aparţinători (membri de familie, prieteni,vecini)c) aţi mers singur

7. Aţi fost instruit asupra modului de administrare a  medicamentelor pe cale orală (tablete, pastile) ?

a) da, întotdeauna              b) da, uneori             c) nu, niciodată

8. Administrarea medicamentelor pe cale orala (tablete) :

8.1  s-a făcut sub supravegherea asistentei

a)da, întotdeauna   b) da, uneori        c) nu, niciodată

8.2  aţi primit medicamentele pentru 1 zi de tratament:

a) toate o dată        b) împărţite în prize

 

9. Medicamentele administrate în spital :

a) v-au fost administrate doar de spital

b) v-au fost cumpărate de familie

c) ambele variante

10. În cazul în care medicamentele v-au fost cumpărate de familie, care a fost  procedura ?

a) pe reţeta simplă eliberată de medicul de spital

b) pe reţeta eliberată de medicul de familie/specialist la recomandarea medicului din spital

11. Aţi fost mulţumit de serviciile medicale acordate în spitalul nostru:

11.1 pe întreaga perioadă a spitalizării             c) foarte mulţumit    b)mulţumit    a) nemulţumit                                

11.2 în timpul zilei                                               c) foarte mulţumit    b)mulţumit    a) nemulţumit                                

11.3 în timpul nopţii                                            c) foarte mulţumit    b)mulţumit    a) nemulţumit                                

11.4 sâmbăta, duminica şi sărbătorile legale    c) foarte mulţumit    b)mulţumit    a) nemulţumit                                

12. Cât de mulţumit sunteţi de calitatea informaţiilor primite despre investigaţii, proceduri medicale, boala dumneavoastră:

a) nemulţumit         b)mulţumit                □ c) foarte mulţumit

13. Satisfacţia dvs. generală  faţă de tratamentul primit şi atitudinea personalului:

a) nesatisfăcut          b) satisfăcut               □ c) foarte satisfăcut

14. Cum v-au fost aduse la cunoştinţă drepturile pacientului :

a) verbal-asistentă medicală/medic curant           b)prin afişaj         □ c) formular în foaie

15. Consideraţi că drepturile pacientului au fost respectate pe perioada spitalizării :

a) da                        □ b) nu

16. Dacă ar fi necesar să vă reinternaţi, aţi opta pentru acelaşi spital ?

a) în mod cert da          b) probabil că da                c) în mod categoric nu

d) nu se va mai întâmpla (de exemplu: pentru că nu locuiesc în aproprierea spitalului)

17. Aveţi observaţii şi sugestii  referitoare la aspectele pozitive şi/sau negative ale îngrijirilor medicale din timpul spitalizării

a) da                        □ b) nu

18. Ati avut insotitor pe parcursul internarii?

     • Nu.                • Da, ……… (cate zile)

19. Ati oferit sau vi s-au cerut atenii (va rugam sa precizati persoanele)?

     •Nu.       •Da, am oferit…………………..           •Da, mi sa solicitat.………………..

20. Ati fost trimisi sa cumparati ceva ce vi se putea oferii de catre clinica (va rugam sa specificati persoana si ce anume vi sa cerut)?

      •Nu.       • Da,…………………………………………………………….

_________________________________________________________________________________________________

Vă mulţumim pentru colaborare!

Data completării




Satu Mare , Str. Cardinal Iuliu Hossu nr. 57
Tel./fax : 0361401010, 0361401019
Mail : office@gynoprax.ro

Gazduire Web by Claus